Čukljevi

Muče vas čukljevi? Zanimaju vas koji su simptomi, uzroci i rešenje za čukljeve. Naš tim stručnjaka vam može pomoći.

Bunion je deformacija osnovnog zgloba palca na nozi sa koštanom kvrgom koja se formira na zglobu u osnovi palca.

Nastaje kada se palac nogu pritisne prema sledećem, prisiljavajući zglob palca da se poveća i strši.

Čukljevi-primer

Koža nad čuklevima(bunionom) je možda crvena i bolna. Deformacija može prouzrokovati trljanje stopala na cipelama, što može prouzrokovati upalu i bol.

SIMPTOMI ČUKLJEVA

  • Izbočena kvrga na spoljnoj strani baze nožnog palca
  • Oticanje ili bol oko zgloba palca na nozi
  • Stalni ili povremeni bol

ČUKLJEVI UZROCI

  • Cipele koje su preuske, preuske ili previše zašiljene su podložnije bunionima.
  • Nasledni strukturni defekt stopala može povećati stvaranje buniona

REŠNJE

  • Izbor cipela: Trebali bi imati široku kutiju za prste – bez šiljastih prstiju – i trebalo bi da postoji razmak između vrha vašeg najdužeg prsta i kraja cipele.
  • Cipele bi trebalo da odgovaraju obliku stopala bez pritiskanja ili pritiskanja bilo kog dela stopala.

Rešili smo da vam makar trenutno pomognemo, tako što ćemo sa vama podeliti neke od vežbi za čukljeve.

Vežbe za čukljeve

Vežbe za stopala bi trebao da se izvode pod vođstvom fizioterapeuta ili stručnog tima kakav postoji u našem centru. Kao način za poboljšanje fleksibilnosti i mišićne snage stopala, što može pomoći u ispravljanju zglobova i ublažavanju bolova izazvanih bunionom. Preporučuje se da pokušate da delujete kao način za aktiviranje senzora stopala i opuštanje mišića.

Pored toga, neke vežbe koje se mogu vežbati uključuju:

Vežba 1

Stavite peškir na pod i pravite poteze da biste ga doveli samo pokretima prsta i ponovite nekoliko puta.

Vežba 2

Napravite suprotan pokret prethodne vežbe, pokušavajući da pomerite peškir samo pokretima prstiju, ponavljajući nekoliko puta;

Vežba 3

Sedite, ispružite jednu nogu, podignite stopalo i vršite rotacione pokrete velikim nožem, u smeru kretanja kazaljke na satu i u suprotnom smeru, ponavljajući pokret 15 puta za svaku stranu. Zatim ponovite suprotnom brzinom;

Vežba 4

Pomoću elastične trake prikačite jedan palac za drugi i započnite otvaranje i zatvaranje prstiju ili pričvršćivanje i otmicu radeći na snazi i fleksibilnosti. Ponavljajte pokrete oko 20 puta dnevnoNe podnosite bol. Neka vam naš ljubazni savetnik pomogne da napravite detaljnu analizu koja će vam pomoći da rešite bol u stopalima.

Kliknite dole za BESPLATNI termin skeniranja stopala kod nas

Oznaka:
%d bloggers like this: